Over

Mevrouw regelt ‘t:

Suzanne Markerink, 38 jaar en woonachtig in Hummelo.

Ik ben moeder van 4 fantastische kinderen, samenwonend en sinds mijn 18dewerkzaam geweest bij middelgrote tot grote landelijke partijen waar ik mijzelf heb kunnen ontwikkelen op administratief, financieel en ondersteunend gebied.

Sinds 1 mei 2018 staat mijn bedrijf geregistreerd bij de Kamer van Koophandel. Ik heb altijd met veel plezier in loondienst gewerkt maar geen enkele functie geeft mij de variatie in werkzaamheden die ik nu aan mijn klanten kan aanbieden.

Ik bied organisatorische, secretariële en financiële administratieve ondersteuning op maat. Voor zelfstandig ondernemers, bedrijven en instellingen die (tijdelijke) ontzorgt willen worden.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Agendabeheer (incl. het beantwoorden van e-mail: snel, secuur en correct)
  • Organiseren van meetings, evenementen, zakenreizen
  • Het opstellen van offertes en opdrachtbevestigingen, overeenkomsten
  • Het verzorgen van mailingen (MailPoet, MailChimp
  • Leads/mutaties bijhouden in een CRM programma
  • De backoffice draaiende houden (het ontzorgen bij de dagelijkse operatie, het waarborgen dat de klant zijn tijd strak kan beheren)
  • Het bijhouden van de financiële boekhouding – het inboeken van inkoop facturen en de omzet facturen (Exact Online, e-boekhouden.nl) en aangifte omzetbelasting

Mijn motto: gooi het maar bij mij over de schutting: I get it fixed!

Ik heb een kantoor met alle faciliteiten om wellicht u van dienst te kunnen zijn maar desgewenst werk ik ook op locatie. De taken worden in overleg geregeld.  Evenals de werktijden (bijvoorbeeld in de avonduren).

Mevrouw Regelt ‘t voor de flexibele ondersteuning op afstand met volledige betrokkenheid.

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Bel mij, ik ben bereikbaar op telefoonnummer 06-83631832.